Muczm33 Bnde kullanıyorum bnm midem yanıyor alınca doktor aç kullan dedi ama tok karna bile mideme dokunuyor bulantı yapmıyorum ama sadece mideme ağır geliyor bol su içiyorum sonrasında iyi geliyor
Cigerekacankedituyu Ay ben sadece 3 sefer kullandım. Kabızlık yaptı ve beni mahvetti. Tuvalete gitmeye korkuyorum, yara oldu sanırım, o da kanama yaptı. Bıraktım sonra, 4 gün oldu bırakalı, kabızlığım hala düzelmedi. Kayısı hoşafı içip duruyorum 😂
nevzatbaskomser Cigerekacankedituyu Al benden de o kadar. Kabızlık yaptı rahatsız etti kullanmayı bıraktım 5 6 gündür daha düzene girmedi bile
yanlisanlamaama meliiisoz ben sabah erken saate alarm kurup içiyorum tekrar yatıyorum ona rağmen yine de uyandığımda kusuyorum mahvediyor beni zor bela bir kutu bitirdim çokta iyi geldi kan değerlerim yükseldi ama çekilecek dert değil 🫠 ben galiba artık tok karnına içicem
Yazmelegi_ meliiisoz bende de oluyordu ilacı değiştik şimdi sıkıntım yok bide ilacı içtikten sonra meyve yiyorum
Binnur-cam meliiisoz berbat bi demir ilacı gerçi genel olarak demir ilaçlarının geneli kötü ağıza iğrenç bi tat veriyo mide bulantısıda cabası mecbur kullanılıyorda çözümü bilemedim …
Binnur-cam meliiisoz değiştir canım belki o iyi gelir ama dediğim gibi demir ilaçlarının geneli kötü yapıyor..
Rmysarft meliiisoz ben bu ilacı kahvaltıdan 1.30 2 saat sonra içiyorum bende yapmıyor o şekilde içmeyi deneyebilirsin
meliiisoz nevzatbaskomser ay o da var aşırı gaz sancım oldu sırtıma vurdu taa tuvalete gitmek istiyorum gidemiyorum öyle bir durum
Binnur-cam meliiisoz inşallah değiştirince geçer canım ben bir çoğunu denedim ondan biliyorum gebelik önceside demir eksikliğim hep vardı ..
EsmaSarikurt meliiisoz Merhaba. Bende de ilk hamileliğimde içerken mide bulantısı yapıyordu aç tok fark etmeden. Doktorum gece uyumadan önce iç o şekilde hissetmezsin demişti. Öyle yaptım ve sonra bir daha hiç sorun yaşamadım 🌸
meliiisoz EsmaSarikurt merhabalar çok teşekkür ederim eğer değiştirmezsse doktorum deneyeceğim o şekilde🌺
Semanur0902 meliiisoz benimde içtikten bir süre sonra aşırı midemi yakıyor yemekten ya iki saat sonra iç dedi ya da aç karna, iki türlü de denedim ama aynı sonuç