gzmwe hiç bilmiyorum,doktorum ilk gebeliklerde 41.haftaya kadar bekliyoruz. 41.haftadan sonra biz doğuma alıyoruz dedi. Pazartesi kontrole gidicem o zamana kadar 40+6 oluyor bakalım ne diyecek doktor. Halbuki her şey normal doğuma da uygun görünüyodu. İnşallah o zamana kadar kendi sancım olur da sezeryan falan olmam😔🤲🌺