gunel_86 Merhaba. 29 mart transfer oldum. Transferin 8,9 gunu kahverengi, az da kirmizi kanamam oldu. Transferin 15 gunu beta hcg 3364 çıktı. 20 nisanda keseyi gormeye gedicez. Hic bir belirti yok. Belirti olmaması normalml?