Su gelmesi, kan gelmesi, bebeğin hareketlerini hissetmemek, enfeksiyon idrarda yanma durumlarında beklemeden hastaneye gitmelisiniz hele de doğuma bu kadar yaklaşmışken. Ben buraya yazmadan doktorumu arar ve direkt hastaneye giderdim hiç beklemeyin sizde geçmiş olsun