Zeynep_Sedat ben aventi kullandım oğlumda daha sonra bibse geçtim. Ama ben oğluma aldığımda 90 mı 120 mi neydi ikilisi şimdi o kadar olmuş mu ya çok artmış gerçekten. Bence bi internetten de bakın belki uyguna bulursunuz. Tutmama ihtimali var ama tutması çok büyük kolaylık sağlıyor çocuk için de iyi oluyor. Çocuğum yokken böyle düşünmüyordum emziğe karşıydım ama çocuğum olunca fikrim değişti 😂