Tabii öncelikli olan sağlıklı ve hayırlı bir evlat olması. Bir tane çok tatlı çok akıllı iyiyim dediğim bir kızım var. Bir de prens mi prenses mi gelecek çok merak ediyorum. Henüz 12 haftalık bebeğim haftaya kontrolüm var. Eğlence amaçlı evde cinsiyet tahmini testleri yaptım fakat karşıma Ramzi teorisi çıktı . Tabi ki bu bir teori, kesinliği yok fakat. Burada bazı arkadaşların tahminlerinin çoğunun tuttuğunu görünce bende sormak istedim. Aşağıdaki fotoğraf vajinal muayenemden. 7 hastalıkken bebeğim