sisdmr123 beklemediğim bir ayda olacakmış gibi hissediyorum. 16 aydır bekliyorum çünkü. Benim de bat cuma günü. Göğüslerimde acıma var ve ilginç şekilde diş etim şişti. Akıntı durumu sıkıntılı, enfeksiyon sebebiyle antibiyotik ve fitil kullanmıştım. O yüzden oradan anlamak zor.