Slnspt Hayırlı olsun canım Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏😊 bizlere de dua et hamişlerin duası kabul olur derler 🥰😄
babygirl01 AsyA_34 anladım benimde adetime 3 gün var günler geçmiyor. Gecikme olmadan da test yapmak istemiyorum ama bu şekilde de meraktan ölüyorum 😂
babygirl01 AsyA_34 bende hep adet öncesi olan şeyler var. Göğüs ağrısı dokunamıyorum bile🙊 hafif bel ağrım var başka hiç bişey yok. Bunlar hem adet hemde gebelik belirtisi olduğu için anlayamıyorum
AsyA_34 babygirl01 Bence adet tarihini bekle canım en iyi sonuç ozaman çıkar 🙂 biliyorum sabretmek zor ama , düşün benim bugün gecikmenin 8.günü yeni test yaptım