Nevosko bacak boyu kısalığından dolayı dedi , yarın perinatologa randevumuz var :( bilmiyorum baya korkuttu bizi , bu doktora 28 de gittim ,önce gittiğim doktorum her kontrolde bakıyordu ense kalınlığı yok , burun kemiği yok sıkıntı yok ölçümler haftası ile hep uyumlu idi ,bu doktoru yeni değiştirdim , byle bir şey dedi hatta dedi kimse söylemedi mi sana bacak boyu kısa vs