Arkadaşlar 30+3 haftalığız. Bugün sulu akıntı olduğunu söyledim ve gyno diye bi fitilden 3 paket yazdı doktorum. Çok şükür herşey yolunda ama bu sulu akıntı için test falan hiç bişey yapmadan yazdı tedirginim alıp kullanma konusunda. Aynı veya benzeri durumu yaşayan var mı?