Shr merhaba
27 haftalık Gebeyim bende ama detaylı da ve normal doğum doktorum da göremedi
Biraz telaşlandık sizin de yazınızı görünce sormak istedim.
2 hafta sonra görmüşsünüz, neden gözükmediğine dair veya sonra dan nasıl gözüktüğüne dair bilgi verebilir misiniz
Teşekkürler