Günaydınnnn 🌺
39+4 oldum sabah aç 3 ilacım var mide koruyucu troid ilacı demir ilacı ilk zamanlar rahat kullanıyodum ama şu 1 aydır falan acayip zorlanıyorum ilaçları içerken midem bulanıyor ☹️
Sizler ne durumdasınız varmı benim gibi bu sorunu yaşayan 😏
Pazartesi yatışım var kısmetse doğuma giricem inşallah bugün doktora sorup bıraksammı diye düşünüyorum ilaçları …