Rabiak00 14 hftalık hamilym dn gece göğsmdn su gbi sıvı gldi daha önce başına gelen var mı normal yada önmli bşy mi bilgi lütfen
bastet Rabiak00 herkeste olmak zorunda değil ama olması normal, sıkılmaması gerek sıkarak daha cok cıkarmayın sakın bebeğe zararı oluyor diye biliyorum sıkınca
2_bebeanasi5 Normaldir canım benimde ilk gebeliğimde 25. Haftada geliyordu sabah uyandığımda üstüm hep ıslak olurdu süt doluyordur
Rabiak00 2_bebeanasi5 ya ama bnmki 14 hfta daha bi kuzenim 18 hftlık onda ble hiç bşy yok çvrmdekilrde hiç öyle bşy yaşamamş çok tuhafıma gidiyo