Merhabalar
Dün sezeryan ile 36+5 te doğumum gerçekleşti fakat bebeğimde şeker düşüklüğü sebebiyle yoğun bakıma alındı. Korkmalı mıyım yaşayan var mı ?
Ek olarak ememediği için makina ile sağım yapıyorum fakat henüz süt değil sarı su geliyor önerileriniz var mıdır ?