Bazanın altını, yatağın altını, gardropun arkasını, yerleri halıları herşeyi sildik. Dolapların içini zaten yeni temizlemiştim ve odada yatak baza komodin dışında bir şey yok zaten. Ve koku hep aynı taraftan geliyor ama zaten kokacak bir şey yok. Geçiyor sonra geri geliyor.çok afedersiniz ama sanki biri gaz salıyor gibi. Kokuyor bir kaç dakika, sonra bir saat geçiyor ve tekrar kokuyor. ara ara sürekli böyle koku devam ediyor. Gerçekten kafayı yemek üzereyim.