Kızlar, 2 gün önce reglime 8 gün varken öylesine test yapmıştım silik çizgi çıkmıştı. Acile gittim beta 2 çıktı. Az önce yine test yapmak istedim çünlü içimde ilginç bir şekilde umut var. 1 dk içinde silik çizgi çıktı 🥺 Beta artar mı ? Ben mi yanlış görüyorum ? İlk gebeliğimde de 6 gün öncesinde bu siliklikle öğrenmiştim 🥺
