Biz bugün tam 40+1 olduk doktor muayenemiz vardı bir hevesle gittik doktor nst’de sıfır sancı dedi hiç sancım ağrım kasılmam yok benim bebeğe baktı maşşalllah çok iyi durumda sıvısı felanda güzel dedi alt taraftan muayene etti ve kapalı hiç açılman yok dedi hftad 1 gidiyorduk artık 3 günde bir gidiyoruz doktorumuz doğmaya pek niyetli olmadığını söyledi ilk gebeliğim olduğu için normal istiyorum sezeryan değil . Doktorumuz sıcak duş hurma bol yürüyüş merdiven inip çıkmak ve skuat yapmanın iyi geliceğini söyledi yapıyorum ama bizim MASAL hanım gelmek istemiyor Normal gelmesi için ne yapa bilirim bi fikri olan varsa yardımcı olabilirim ?