Çok soru sordum bu sıralar ama cahilliğime verin🥲 gebeliğinin daha ikinci üçüncü haftasında kanında idrarında negatif çıkıp daha sonradan pozitife dönen var mı? Ya ben dün test yaptım silik çizgi çıktı heyecan yapıp gittik kan verdik 1.20 çıktı sonra bugün tekrar test yaptım normal tek çizgi çıktı reglime iki gün var ama zaten gebeysem bile şuanda 13/14 günlüktür daha çok küçük ama yinede negatif kesin midir ki yoksa şöyle 20 30 günlüğe doğru pozitife döner mi bilmiyorum hiç yaşayan var mı