Gulsen20 Esralacin12 hamile kaldıgım ilk günden erkek bebeklerde daha çok bel agrısı oluyormuş doktorum dedi şuan 35 haftalık hamileyim ve bel agrısında aglıyorum resmen doktorum krem yazmışdı o işe yarıyordu dün biti bu gün eşim işdeydi bende alamadım şuan zırıl zırıl ağlıyorum😂
Tiiffany Esralacin12 Kasık ağrılarım ilk gebeligimde felaket ötesi bişeydi bel agrım hiç olmadı 2.gebeliğimde bel agrısından duramaz resmen kaburgalarım batardı nefes alamazdım 3.gebeliğim 30.haftada basladı bel agrım sert yatakta yatınca iyi geliyor öyle cok şiddetli değil ama zorlarsam şiddetleniyor Bu arada hepsi oğlan
Esralacin12 Gulsen20 Ben de şuan 2 aylık hamileyim ,bel ve kasık agrısı oluyrmuş ama bende şuan bunlar yok ilerleyen zamanlarda olur mu ki diye düşünüyorum bende
Pamuk Gulsen20 Vallahi benim kız 17haftadayim daha bikac haftadır bel ağrısından lavaboya bile oturamıyorum.Cinsiyetle alakası yok.
Canimucizem Cinsiyet daha belli değil ama ilk günden beri kasık ağrım hiç geçmedi hafif azaldı ama daha yeni yeni ayakta durabiliyorum şükür yemeğimi yapabilecsk duruma geldim biraz fazla kalayım bel ağrısından duramam yerimde 15.haftadsyim