ilknrylmz Kızlar 35 haftalgm iki gündür sancim olduğu için hastanedeydim bugün sancım olmadgı için çıkardılar bebeğim gündüz bir iki kere hareket etti şimdi hiç hareketini hissedemedim normalmi yoksa gitmelimiyim
Zynp-1 ilknrylmz bende 34 haftalık hamileyim kızım hiç öyle hareketli değil bazen günde çok nadir hissediyorum 😅 doktora gittiğimde de her şey normal ntsde de normal bence dert etme ama sancın olmuş yarın da bi gözlemle dinlen sonra olmadı bi kontrole git