Ygllll
Bizim Ailede Ali ismi cok var
Öncelikle babamın ismi Ali onun babasının babası dıdısının dıdısı hep Ali’dir gelenek gibi bişey olmus herhalde
Kuzenlerimin cocugununda adı Ali 🫢
Eşimde Ali koyalım dedi babanın ismi
Ama ben istemedim. Gerçekten Ali isminde olanlar bizdekiler mi böyle sadece bilmiyorum ama bırakın deli doluyu insanın burnundan getiriyor ters aksi huysuz bişey oluyorlar. Bizim ailedekiler böyle yani.
Bende isterdim babamın adı vefat etti diye babamda cok fena biriymiş o yüzden tercih etmedim
Diğer dediginiz isme gelinde rüzgar,poyraz evet dediginİz sekilde. Bu isimdeki oglumun arkadaslarının anneleri söylerdi. İsmini gerçekten taşıyor çok hareketli hızlı diye
Birde G ve Han’lı biten isimler örnek veriyorum Gürhan, gürkan bunlarda çok sesi gür yüksek cıkıyor gümbür gümbür :)