Deyzi_2000 benim de var 20.haftaya giriyorum halen var her şiddetlendiğinde acile kostuk Hamdolsun bir dikinti yok dediler idrar enfeksiyonundan suphelendiler o da temiz çıktı ,böbreklerle alakalı olur dediler ürolojiye gittim o da temiz ,hamilelik ağrısı olduğu anlaşıldı,benim de sol kasık iğne gibi batıyor