Betulll1996 Kızlar kasıklarıma adet sancısı gibi sancılar giriyor birde bacaklarıma vuruyor sizce bebek büyüdüğünden mi yoksa korkmalıymıyım 33 haftalığız lütfen cevap verin
Cey53 Betulll1996 ben 34 haftalık oldum banada dediğin gibi minik minik oluyordu ayaklarıma vuruyordu doktora gittim magnezyumum düşmüş o yüzden kramp şeklinde oluyordu 🙏 inşallah seninkinde de ciddi bir şey yoktur stres yapma 🌸🌸
Kardelenalya Bende 33+3 um ayni soru lazım bende yaşıyorum kasiklarimda adet sancisi gici sancı ve bacaklarıma kramp giriyor yurutmuyor
Breathez Magnezyum eksikliği de olabilir o da aynı şekil sancı yapıyor birde çok ayakta kalınca sancı oluyor öyle durumlarda mümkün mertebe dinlenmeye çalışın iyi gelicektir
Betulll1996 Kızlar gece gittik nst ve Altan muayene ettiler çok şükür sancı çıkmadı bebek büyüdüğü için ve hafta ilerlediği için yalamcı sancılar olabilir dedi hepiniz sağolun yazıdığınız için 🌸