kızlar bir şey danışmak istiyorum normal doğum yapacağım inşallah ancak sancım yok 40. haftam dolduğu için doktor artık pazar gecesi yatış verdi gece 12 de hastanede olacağım direk doğumhaneye alınacakmışım odamız sabahında ayarlanacakmış eşimle tek mi gitsem yoksa annem veya kardeşim birileri olsa mı yanımızda sabahtan gelecekler zaten gece gerek var mı bilemedim sizce ?