Sedaaa111 Dış ağrısından ölüyorum günlerdir arkadaşlar çektiren varmı özel veya devlet ne yapmam gerekiyor ne desem çeker artık ölücem
gamzecak Sedaaa111 Devlet te yapacaklarını çok sanmıyorum ama özelde halletme şansın olabilir bir dene.
Edafmo Sedaaa111 ben özelde çektirdim 23.haftamda azı dişimi hemde. Kadın doğum doktorumdan izin kağıdı aldım dişçi öyle çekti. Yalnızca film çekilmesi yasaktı, uyuşturucu iğne falan vurdular ama. Bebeğim doldu gayette sağlıklı şükürler olsun 🤲💕
Kocakba Ben çektirdim kadın doğum doktorundan izin kağıdı alıyorsun yoksa çekmiyor özelde izin kağıdı olmadan