Kızlar 4 buçuk aylık hamileyim. Hamileliğimin ilk ayından beri geçmeyen bacak ağrım var ve sadece bacak değil kalça ve sırt üstü yattığımda bel ağrısı geceleri uyuyamıyorum gündüz topal yürüyorum. Doktor magnezyum verdi bi işe yaramadı. Kalsiyum falanda eksik değil vitaminlerim tam. Ama artık düz yürümeyi unuttum ne dönebiliyorum ne yatabiliyorum . Bu durumu yaşayan varmı aranızda. Bazı gebelikler bacağa vururmuş çevremdende duyuyorum ama vitamin kullanmıslar geçmiş sade soda falan içiyom yine aynı var mı bir tavsiye