Melld Kızlar merhaba 36.ncı haftaya kadar çatlagı olusmamıs ve son haftalarda çatlagı olan var mı aranızda ? Ben shea, kakao yağ,lierac ve clarins huile tonic kullanıyorum basından beri. Sizler ne kullanıyosunuz aşırı memnun kaldığınız ürün oldu mu ???
Gnsglll 33.haftadayım acı badem yağı bio oil yağı şimdide Sambrossa diye bi kreme başladım .. çatlaklarım var inşallah artmaz