21 haftaligiz Bugün genel ultrason hersey normal bi sıkıntı çıkmadı ama bebeğin kalbinde 2mm parlaklık var 3 boyutlu ultrason yaptır dedi özel hastaneye sevk etti. Ultrasonu ceken dr ye geçici bir durum mu ilerleyen haftalarda düzelebilir mi diye sorduğumda hyr düzelmez bi hastalığı varsa tetikler dedi. Hemen kendi doktoruma cikip sonucu gosterdigimde korkmana gerek yok genelde gebeliklerde cikiyor sonra gorunmuyor gibi birsey dedi beynim okadar uyuşmuş ki şuan ne dedi hatirlamiyorum bile. Ayni durumu yaşayan anneler var mı geçici bi durum mu lütfen benide bilgilendirin 😓😓