34 haftaligiz bu aralae biraz agrim oluyor disardan gorenler pek anlamiyor karnim cok yok ama agirlastigimi hissediyorum yurumekte zorluk cekiyorum bebis de daha donmedi bundan sonra doner mi sizce ters durdugu icin mi agrim oluyor acaba bilgisi olan varsa yazabilirmi cok sevinirim