Morebebek Kızlar kefir içen iniz varmı? 2 hafta sonra kontrolüm var doktora soramadım ultrason heyecanıyla. İnternette araştırmalar yaptım ama gebelikte kefir içen varmı acaba?
Pinkyy Morebebek bende içiyorum canım kefir,her ne kadar tadını içerken yüzümü buruştursamda bebekler için içiliyor,doktorumda içebilirsin dedi
Kurabiyecik Ben ilk başlarda her gün tüketmeye çalışıyordum. Doktorum da içebilirsin çok faydalı dedi. Kefirin bir zararı yok.
Morebebek Pinkyy Ne yalan söyleyim kefir içince kendimi baya iyi hissediyorum İnternette alkol yazınca bazı kişiler iyi değil yazmışlar. Ama zaten yoğurtta bile alkol varmış. Öneren de çok var... Devam edeceğim içmeye 😋
Morebebek Deletedmom328 bende devam edeyim günde 1 bardak yeterli değil mi? Akşamda süt içiyorum abartıyormuyum acaba?
Kbrarcn Morebebek ilk 4 ayımda çok tükettim. İlk aylarda bebek kandan beslendiği için anneye kilo yapıyor.Dozunda içilip yoğurt süt yumurtayla takviye edildiği ve yağlı şeyler tüketilmediği sürece anne de bebekde sağlıklı kilo alır.
Morebebek Esrazoan bende çok seviyorum severek içiyorum İnternette öyle şeyler yazmışlar ki anlatamam.
Elaylama Morebebek günde 1 bardak çok çok iyi gelir. Fazlasının da bi zararı yok ama kefir çok içilince kilo aldırıyor😬