Sademiir Arkadaşlar 8+3 günlükken kalp atışı duyulmadı doktor bir hafta sonra gel tekrar dedi de kalp atışı geç duyulan var mı ? Ben de ağrı kanama yok kan değerlerin de iyi diyor doktor ölmüş olsa bir problem de Çıkması gerek diyorum bir yandan. Sizce kalbi durmuş mudur ? Böyle bir durum yaşayan var mı?
Melisct94 Sademiir canım hemen kötüye yorma 9-10 haftasında bile kalp atışı duyanlar vardı görmüştüm hayırlısıyla diğer hafta duyarsın inşallah 🙏🥰
Sademiir Melisct94 evet bunu diyenler oldu 9. 10. Haftadan bile atan var ağrın kanaman yoksa bekle diyorlar ama doktor diğer hafta da duyulmazsa beklemeye gerek yok dedi ben de tedirgin oldum. İnşallah dediğin gibi olur duyarız bu hafta 🤲🏻
Sademiir Hayır hiç duymadım. Doktor 10 gün sonra gel demişti kalp atışına, randevu sıra bulamama ve doktorun nöbet izinleri derken doktorla rast gelemedik dinleyememiştim kalbini o süreçte ben 10 gün daha geç gittim
Melisct94 Sademiir İnşallah canım tek doktorla kalma derim başka yerede git bakalım onlar ne diyicek bu güzel ayda rabbim yüzünüze gülsün inşallah 🙏🌺
Zhrkrc Benim de öyle oldu. Umarım sizin için her şey yolundadır. 8.haftada kalp atışı oluşmadı ve gelişim durmuştu. Boş gebelik dedi doktor. Kürtaj olmak zorunda kaldım.
Yaseminkadir Başka bir doktora görünün ultrasyondan da değişiyor eğer haftan ile uyumluysa bebeğin inşallah herşey yoluna girer
Ezgi91 Ben de 8+1 im ama benim hafif bir kanamam da var geçen hafta gitmiştik kalp atışı vs duyulmadı doktor takip etmemiz gerekiyor haftaya tekrar görmem lazım dedim salı günü gibi gitmeyi planlıyorum inşallah duyarız
Esmomm Sademiir Merhaba benim ilk bebeğimde öyle oldu doktor kalp atışı yok dedi ve kürtaja karar verdi ruhsal olarak çöktüm hala 5 yıl geçti unutamadım . O anki psikoloji ve doktorun iğrenç tavrı yüzünden başka bi doktora gitmeyi düşünmedim hiç . Sonra hamileliğim oldu tekrardan ve aynı şekil kalp atışı olmadı bu başka bi doktordu git 1 hafta sonra şu günlerde gel dedi ben hafta sonu sınava girdim stres yaptm ve ağrı hissettim. Devlete gittim hemen acile orda doktor hem alttan hem karından ultrason yaptı ve bebeğin kalbi atmıyor kürtaj olman lazım dedi bende benim doktorum var bana falanca gün de gel hafta içi dedi ona gideceğim eğer kalbi atmıyorsa onun demesiyle kürtaj olmak istiyorum dedim ve masadan kalktım imza attım çok iyi hatırlıyorum çarşamba günü doktora gitme günümdü o günü iple ve duayla çektim doktorun kapısında aynı şeyleri yaşarmıyım korkusu bi yandan bi yandan tedirginlik ömrümden ömür geçti sedyeye uzandım doktorum kalbinin atışını dinletti o an sadece ağladım çok zor bir şey yani evet yeni hamilelik ama insan bağlanıyor umut ediyor. Kızım şimdi 4 yaşında ve 2. Çocuguma hamileyim onunda kalp atışını duyana kadar ömrümden ömür gitti yani bende bi travma oldu o durum . Kesinlikle tek doktorla karar vermeyin geç döllenme vs oluyor kalp atışı geç başlayan oluyor çokça dua ve tevekkül elden hiçbirşey gelmiyor aciziz o sesi duyana kadar derdimiz dünyada da büyük bi hale geliyor sizi çok iyi anlıyorum takdir allahın umarım en güzel haberleri alırsınız başka doktora da mutlaka gidin . Eğer aksi bi durum gelişirse kendinizi kötü hissetmeyin inşallah rabbim tekrar tekrar nasip eylesin.