bilgegk pozitif gibi duruyor canım bende histeroskobi oldum perde ve şekil bozukluğu vardı iki kaybım var benimde emar çekindim temiz çıktı prolaktin yüksek olunca dostinex kullanıyorum şimdi bana hamile kalırsan riskli olur dediler o yüzden histeroskobi oldum birtanede kızım var ilk doğumda hiç bir sıkıntı yoktu hakkında hayırlısı olsun inşallah 🤲🏻