Kubrakarahan Kızlar bugün biraz üşüdüm az önce biraz akıntım olduğumu gördüm bu zamana kadar cok akıntım olmadı az azdı bu diğerlerine göre bi tık fazla geldi bişey olurmj?
Ginger_ Kubrakarahan olmaz canım merak etme ama yine de ayaklarını ve belini sıcak tut mümkün olduğunca enfeksiyon olma ihtimali artıyor üşüyünce. Hamilelikte en azından kendimden gördüğüm kadarıyla her gün biraz daha artıyor akıntılar koku ağrı kaşıntı yoksa endişelenme
HanifeAsya Kubrakarahan bugün sordum bende doktoruma akıntı artısı normalmiş rengi farklı ve koku olmadığı sürece korkma dedi doktorum arkadaşın dediği gibi yorulunca ayakta kalınca da geliyor benim