39+5 olduk bana da pazartesi sabah gel günün gelmiş suni ile doğumunu başlatalım dediler fakat ben beklemek istiyorum. Kendi sancılarımı kafam karışık suniyle hiç bir belirti olmadan sanki sezeryana mecbur bırakılacakmışım gibi geliyor… tecrübeli anneler beklemeli miyim sizce..?