Shdskr pelinacar01 ben mobilya almadım. Park yatakta yatıracağım ilk etapta. Sonra montesöri yaptıracağım.. Ahşap karyola beşikler bna çok hantal geliyor. Kullanışsız buluyorum 🤷♀️
Esin1 Shdskr bende sizin gibi düşünüyorum ve aynı seyi yaptım uzun arastirmalar sonucunda park yatak aldim elele hatta bugun geldi. daha sonra da montesori yatak koyarim odasina diye düşündüm
defneveannesii_ Çekmeceli mobilya beşik düşünüyordum ama ekstra bir çocuk odası yapmayacağımız için ve taşınabilir şekilde olmadığı için elele madre park yatak tercih ettim🙏🏻
hilal3407 Chicconun anne yanı beşiğini aldım çok fazla memnuniyet yorumu okudum inşallah biz de memnun kalırız 🌿
imrnx İkeadan beyaz beşik almayı düşünüyorum ama cokta kararsızım park yataklarında modellerini hiç beğenmiyorum açıkcası 🫤
merrvekus Park yatak mı kullanışlı oluyor yoksa büyüyen beşikler mi bende bu ikisi arasında çok kararsızım
pelinacar01 Anne yanı ve asansörlü beşiklerde kullanışlı geliyor bulunduğumuz yerde bebek mağazası olan yerlerde çok fazla fiyat verdiler aynı ürünler İnternette daha uygun sizler nereden aldınız