Kızlar 30+2 olduk oğlumla ama bu birkaç gündür rahatsızım midem sanki ağzımda çok hazımsızım hep şiş hissediyorum kendimi ve en kötüsü uzandığım gibi belime ağrı atıyo uyuyamıyorum ne yapabilirim bu bel ağrısına normal mi sizce bu haftalar da bel ağrısı