irem-1 Minmini aslı binicioğlu özel muayanesi var nişanlılık dönemimde eşimle birlikte gitmiştim 2 seans gerçekten çok memnun kaldım 🙏🏻
irem-1 glsm1625 evet gördük genelde evlenmeden önce evliliğe hazırlık olarak gidiliyor ama doktorun yaklaşımı falan çok iyiydi
turkuaz_ glsm1625 ben aile terapisi almadım tek başıma gidiyordum 200 ken başlamıştım şuan 400 diye hatırlıyırum. Ben bıraktım bitti seanslarım 1 buvuk sene falan gittim