Pamuk bende de aynı nasıl geçecek bilmiyorum bazen parol içiyorum uyuyamıyorum çünkü magnezyum da fayda etmiyor gibi yorulunca da çok artıyor normalmiş akıntında koku idrar yolu enfeksiyonu yoksa çoğu arkadaşım da yaşamış dr bana normal dedi 32. Haftadayız sancı değil olsa çıkardı nst de bilmiyorum nedir bu batmalar çok rahatsız edici