Selam kızlar 8 haftalık hamileyim ve bugün akıntı ile beraber kamam geldi biraz hemen doktoruma gittim kontrol etti kalp atışı falan her şey normal dedi progestan iğne verdi ilkini vuruldum ama hala peçeteye silince kanama devam ediyor sizce neden başına gelen var mı acaba?