yelda_b1 valla canım 28+4 deyiz doktoruma artık dayanamadığım için sordum sadece sol ve sağa mı yatmam gerekiyor diye, hayır sırt üstüne yatabilirsin sadece sağ sol canını yakar dedi. Bende artık sırt üstüde yatıyorum ve cidden sağ sol dan daha rahat ediyorum. Bir sıkıntısı olsa doktor yatabilirsin demez bence.