Elenora Merhaba anneler ve adayları ben 14+3 hamileyim ilk bebeğim ama göğüslerim çok şiş ve ağrısı var ucunda sürekli beyaz birşeyler kuruyor süt müdür ?
Esraod Elenora ben 34.haftamdayım beyaz değil de sarı (ilk süt denilen) renkte geliyor ve kuruyor. 14. Hafta için çok erken doktoruna bi sor istersen
Melisct94 Elenora benim 25. haftadan sonra gelmişti doktorum normal demişti canım bi doktoruna sor istersen🌺
Zeyneparsln Elenora Evet kimisinde geliyor benim 19. Haftamdan beri var. Sıktırmayın ve uçlarını ellemeyin erken doğuma sebep olursunuz
Zeyneparsln Elenora Hatta son haftalarda doktorlar göğüs uçları ile oynamanızı tavsiye eder doğum başladın diye