arinn77 21 haftalık hamileyim ben de daha geçen hafta sordum doktoruma. Evet sol tarafa yatınca kan akışı daha güzel oluyor ama sağa yatmak ya da sırtüstü yatmak yasak diye bir şey yok dedi. Sağa zaten yatabilirsin ama sırtüstü mesela çocuk büyüdükçe zaten senin de nefesini kesecek sırtüstü yatmaktan rahatsız olacaksın o durumda yatamazsın. Önce annenin rahatsız olması lazım dedi. Ben de sırtüstü uzanıyorum çoğu zaman korkma yani. Eskiden annelerimiz sola yatmanın faydalarını mı biliyormuş allah aşkına biz çok bık bıklıyoruz 😃