Bendenizanne Dicle06 ikisi birlikte mi? Çünkü arka arkaya söylemesi zor geliyo biraz azra tek başına güzel bir isim
beyzacmvrc Dicle06 ikisi bwraber olmaz Lara da biraz böyle sanki yabancı isim gibi Azra da Hz meryemin bir diğer adı diye duymuştum
Dicle06 Bendenizanne aslında çok kararsız kaldım tek isimden yanayım fakat İkiside çok hoşuma gidiyor karar veremiyorum 🥹
Bendenizanne Dicle06 evet güzel isimler ama iki isim birlikte söylemesi zor geldi bana tercih sizin ☺️🌸
Tanli1993 Mihra aksa 22 haftalik olduk canım kızım sağlıkla gelsin. Hep bu isme heves ederdim cok şükür 🥰