Arkadaşlar 31 haftalık gebeyim ve vücudumda da bazı bölgelerde kaşıntı başladı normalde asla olmaz gebelikde başıma geldi kaşınan bölgeler kabarıyor ve çoğalıyor kasındıgı için cildiye doktoru bir bölge için tahriş olmuş bir kaç bölge için egzama oluşmuş dedi ve 3 tane krem yazdı 2 tanesi C kategorisinde egzama kaşıntı kremi bir tanesi gebelikde çok gerekli olmazsa kesinlikle kullanmayın yazıyor kortizon içeriyor ne yapacağımı bilmiyorum aslında hiçbirisini kullanmak istemiyorum ama gece çok kaşınıyor kafam çok karışık sizce kullansam bir sıkıntı olur mu gebeliğe doktor olmaz dedi ama içim asla rahat değil 🙁