minikpatik Kızlar selam 5+5 de keseyi gördük yolk kesesinide gördük ama bebek oluşumu için erken henüz sadece beyazlıklar görüyorum oluşmaya başlamış diyebilirim dedi doktor. Ama ben evham yaptım boş gebelik olabilirmi bebek net görünmelimiydi 5+5 de
Aysee1123 minikpatik Sakin olun bebeği görene kadar bende sürekli boş gebelik yaşayanların ve doktorların bilgilendirme videolarını izlerdim deli gibi korkudan 😂 Görürsünüz inşallah bidahakinde
Sevval0 minikpatik ayy çok erken asla strese girmeye gerek yok 6.5 haftalık hamileydim devlette bebek yok boş gebelik olabilir falan dediler korktum özel doktoruma gittim alttan muayene de gördüm bebeğin oluşmus ve kalp atışları bile başlamıştı asla stres edip kendinizi üzmeyin dua edin 😍
Zeyneparsln minikpatik hayır bu hafta da bebek görünmez anca minik bir kese görünür 7. Haftalarında görürsün
merve_bulut Canım 6.haftada karından göremedi bebeği doktor ama vajinal ultrasonla bakalım istersen demişti öyle görmüştük bizde korkma yani bidahaki kontrole görünür annesi
yesimkarayigit Erken yavrum sakin ol net olarak 6. Haftanın sonuna doğru görürsün ben 7+4 üm bugün net gördüm bebeğimi darısı başına inşallah sakin ol evham yapma ❤️🙏