İftardan sonra karnıma bı ağrı girdi kızlar anlatamam. 10 dakkada bir dayanamadım gittik acile. Malesef acilmam yok nstye girdim 40 45 dakka sancılarım var ama bebeğin hareketleri şu anlık iyi acilmanda yok bişi yapamam dedi .eve geldik ama hala karnım ağrıyor napmaliyim ?