Bir kaç hafta önce ayrıntılı ultrasonda bebeğin bağırsağında minimal seviye de parlaklık gözlemlendi . Devlet hastanesindeki doktorum down sendromlu bebeklerde olabileceğini ve her ay takip edileceğini söyledi parlaklığı. Tabi ben hemen en yakın özel hastaneye gittim orda da doktor burun kemiğinin oluştuğunu ve down sendromlu olsa bunun oluşmayacağnı söyledi 2 li ve 3lü taramalarım da sıkıntı yoktu bu arada . Doktor abartılacak bişey olmadığını söylese de özelsek içim içimi yiyo. 24+1 haftalık hamileyim erkek Bebek ) iki hafta sonra TEKrar kontrolüm var böyle bişey başına gelip de sonuç düzelen var mı????