Nzkyrdru Kesinlikle kalbini bozma.Rabbim büyük.Bende 9 haftalık düşük yaptım.2 ay sonra tekrar gebe kaldım.Su an 18+2 haftalik gebeyim erkek bebek bekliyorum hayırlısıyla.Beslenmene dikkat et,bol bol dinlen ,folik asit,armut,avakado ve havuç her gün tüketmeye calis.Dusukten sonraki gebelikler daha sağlıklı oluyormuş doktorum öyle söylemişti.