3prensesannesi__ 36.2 de sabah sezeryana alacak doktor bugün sancılarım başladı biraz önce hastaneye geldim sancılar başlamış 8 de alırız dedi doktor dualarınızda bizide eklerseniz çok sevinirim 🤲🏻💗
Merve58-mk 3prensesannesi__ ya canım benimde 35haftalik hamileyken sancım var di şimdi 36+1 haftalık oldum.banada 37 38 haftaya kadar daha bekliyelim dedi sezaryan olucam bebeğim bir hafta önde gidiyor ama korkuyorum kuveze girer diye
Havva19 Saglucakla kucagınıza alırsınız ınsallah Rabbım ailenize uzın saglıklı ömütlet versın korkmayın içinizi fetah tutmaya calısın 🌺
Fatosskirisci Bende şimdi hastaneden geliyorum sancım var ama açılma yok die eve gönderdiler . Napcagimi bilmiyorum