meliiisoz benim gebeliğim hiç sıkıntılı olmadı hep çok iyi geçti Allah’a çok şükür 32. Haftadayım ilk defa dün çok yoğun bir ağrı yaşadım sancı gibiydi giriyor geçiyor sonra tekrar tabi ben fitil kullanıyorum akıntı çokluğundan kaynaklı akıntımda beyaz şeffaf ama kokulu yoğun aşırı rahatsız edici diye doktorum fitil yazdı benim ağrımın sebebinde fitil işe yaramış o enfeksiyon mu iltihap mı ne onu söküyormuş o yüzden ağrım olmuş çok korkmuştum buradaki annelerimizi dinledim gittim hastaneye valla içim rahatladı en azından